1 |
MarketingActiviteiten van een bedrijf of instelling om producten, zorg of diensten bij de klanten te brengen en daarvoor inkomsten te verkrijgen.
|
2 |
MarketingOmvat de op de markt afgestemde ontwikkeling, prijsbepaling, promotie en distributie van producten, diensten of ideeen, en alle andere activiteiten om planmatig de afzet te verhogen of transacties te bevorderen, een goede reputatie te creeren en duurzame relaties met de klanten op te bouwen, zodat alle partijen hun doelstellingen bereiken.
|
3 |
Marketingis een commerciëel beleid waarbij de producent het product ziet door de "ogen van de consument", d.w.z. het product zo goed mogelijk overeenkomstig de wensen van de consument maakt.
|
4 |
MarketingMarktanalyse, reclame maken
|
5 |
MarketingHet product wat je verkoopt onder de aandacht krijgen van de mensen.
|
6 |
Marketingde studie van het soort activiteiten die koper en verkoper (consument en product) bij elkaar brengenmarktonderzoek
|
7 |
Marketing(engels: marketing) Bezigheid waardoor het overdragen van een recht op of het bezit van goederen of het verschaffen van diensten van verkoper naar koper wordt bewerkstelligd, inclusief adverteren, vervoer, opslag en verkoop.
|
8 |
Marketingz.nw. 1 marktkunde; 2 (strategische) marktbenadering, (het) vermarkten
|
9 |
MarketingHet geheel van activiteiten die er op gericht zijn transacties tot stand te brengen of te bevorderen.
|
10 |
Marketing ( economie ) het opstellen van plannen voor de vergroting of de handhaving van de afzet
Marketing is een belangrijk begrip in de economie.
|
11 |
MarketingMarketing (een samentrekking van 'market' en 'getting') is een functie binnen organisaties en [tevens] een verzameling van processen voor het creëren, communiceren en leveren van waarde voor klanten en voor het beheersen van de klantrelatie op manieren die gunstig zijn voor de organisatie en haar stakeholders (bron: Americ [..]
|
12 |
MarketingMarketing of vermarkten is alles wat een bedrijf doet om de verkoop van producten of diensten te bevorderen. Traditioneel werd marketing gezien als het geheel van alle activiteiten die erop gericht zi [..]
|
13 |
MarketingMarketing of vermarkten is alles wat een bedrijf doet om de verkoop van producten of diensten te bevorderen. Traditioneel werd marketing gezien als het geheel van alle activiteiten die erop gericht zi [..]
|
14 |
MarketingMarketing of vermarkten is alles wat een bedrijf doet om de verkoop van producten te bevorderen. Traditioneel werd marketing gezien als het geheel van alle activiteiten die erop gericht zijn om, samen met de afdeling verkoop, de ruil van producten of diensten te bevorderen.
|
15 |
MarketingIs een set van principes, methodieken en technieken via die zij beoogt te veroveren een markt om producten te maken, diensten en ideeën, worden verworven en geassimileerd door een doelgroep, ook meewerken aan het bereiken van de doelstellingen van de organisatie. Het beoogt ook te boeien klanten, met behulp van tools en strategieën.
|
16 |
MarketingMarketing is een Engels woord dat in het Nederlands even vlot wordt gebruikt. Het betreft de acties die een bedrijf neemt om een product aan de man te brengen. Deze acties bestaan uit promotie, reclame en verkoop. Marketing kan ook worden uitgevoerd door instanties die geen product willen verkopen, maar eerder je stem ronselen, zoals politieke partijen.
|
17 |
MarketingMarketing is een verzameling van processen voor het creëren, communiceren en leveren van waarde voor klanten en voor het beheersen van de klantenrelaties op manieren die gunstig zijn voor de organisat [..]
|
18 |
MarketingOrganisatiefunctie die onvervulde behoeften en wensen opspoort en definieert en hun omvang en winstpotentieel meet, bepaalt welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen, vaststelt wat de me [..]
|
19 |
Marketingmarkt onderzoek, die het marktonderzoek doet
|
<< maskeren | marechaussee >> |