1 |
kwaliteitszorgKwaliteitszorg is het planmatig verbeteren van kritische processen binnen een organisatie waarbij behaalde resultaten worden gecheckt en geborgd.
|
2 |
kwaliteitszorgKwaliteitszorg kan omschreven worden als “het aansturen van een continu verbeterproces om zodoende aan de kwaliteitseisen te voldoen”. Het gaat daarbij steeds om de relatie tussen de eigen doelen en ambities, de borging daarvan in beleid, management en processen en de vraag hoe de resultaten zich verhouden tot de gestelde doelen
|
3 |
kwaliteitszorgZorg voor de kwaliteit; concrete manier van werken die maakt dat de kwaliteit van de geleverde diensten of producten voortdurend kan toenemen of op peil blijft.
|
4 |
kwaliteitszorgAlle activiteiten die zijn gericht op het leveren van de overeengekomen kwaliteit
|
5 |
kwaliteitszorgquality control
|
6 |
kwaliteitszorgHet aspect van het beleid van een onderneming waarin het kwaliteitsbeleid wordt bepaald en ten uitvoer wordt gebracht.
|
7 |
kwaliteitszorgquality control
|
8 |
kwaliteitszorgHet aspect van de totale managementfunctie dat is gericht op het ver-krijgen of handhaven van een zo goed mogelijke kwaliteit.
|
9 |
kwaliteitszorgquality assurance
|
10 |
kwaliteitszorgAls bedrijven systematisch en doelgericht werken aan verbetering van de kwaliteit dan spreek je van kwaliteitszorg. Je kunt kwaliteitszorg meten door aan klanten te vragen wat ze van je bedrijf vinden en vervolgens de negatieve punten te verbeteren.
|
11 |
kwaliteitszorgKwaliteitszorg zijn de maatregelen die binnen een organisatie op gestructureerde manier genomen worden om tot een steeds betere kwaliteit te komen. Zo kan men certificaten verwerven of betere procedures opstellen.
|
12 |
kwaliteitszorgAlle activiteiten van de totale managementfunctie die het kwaliteitsbeleid, de doelstellingen en de verantwoordelijkheden vaststellen en deze implementeren door middel van kwaliteitsplanning, kwalitei [..]
|
<< gm | associƫren >> |