1 |
PromotiebeleidDit beleid is er op gericht om een product en de eigenschappen van een product onder de aandacht van potentiële afnemers te brengen.
|
2 |
PromotiebeleidHet promotiebeleid of communicatiebeleid is de manier waarop een organisatie haar product of de organisatie zelf onder de aandacht wil brengen.
|
3 |
Promotiebeleidhoe brengt een fabrikant of winkelier zijn producten onder de aandacht van consumenten.
|
4 |
Promotiebeleidreclame, acties, voorlichting
|
5 |
Promotiebeleidmarketingbeleid gericht op communicatie.
|
6 |
Promotiebeleidbeleid gericht om een product en de eigenschappen van een product onder de aandacht van potentiële afnemers te brengen.
|
7 |
Promotiebeleidbeleid dat er opgericht is om een product en de eigenschappen van een product onder de aandacht van potentiële afnemers te brengen. Reclame en een drie halen twee betalen actie zijn hierbij erg b [..]
|
<< Productbeleid | Volledige mededinging >> |